25. nov. 2012

Vedvarende "posefeber"!

Et for meg nytt og friskt Bali-stoff ble klippet litt i her nylig. Flere broderusker i nye farger kunne derfor festes på flere snøreposer. Det er jul, markedstid og handletid for mange, så jeg fyller litt opp i lageret av "små og kjekke gaver".
Dette er stoffer som er hentet frem fra glemselen. Blomster som minner om sommer!
Litt flere av posene til pepperkakeformer har også sett dagens lys den siste tiden.
I dag er det på med ulltøy og varmedress igjen. Ny dag på julemarked, hvor jeg møter masse hyggelige kunder, utstillere og besøkende. En koselig førjulsaktivitet som ikke minst gir en litt påfyll av god julestemning, frisk luft og ideer til nye prosjektet i det nye året som nærmer seg med stormskritt..
Takk til alle dere som besøker meg her - og takk for alle hyggelige kommentarer som kommer inn. Flere ser ut til å trives bra her inne på siden min, og det synes jeg er supergøy!! 
Jeg har alltid vært nysgjerrig på mye, og tenker ofte: 
"Dette har jeg ikke gjort før - så det må jeg prøve!" 
Dermed ble det både blogg, butikk og facebookside i løpet av året 2012. Hvor min nysgjerrighet fører meg i neste kalenderår - ja, det gleder jeg meg til å finne ut av! Planene er mange, stofflageret har fått påfyll, og jeg gleder meg allerede til nytt år, nye muligheter og nye sysprell!
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Kjempesøte poser! Fik særlig sansen for juleposene dine! :) Hørtes koselig ut med julemarked. :) Spennende å følge med på alt det flotte du legger ut! :)
    Ha en fin dag!
    Klem Lisa

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Lisa:)

      Ja, disse er jeg snart i ferd med å starte på i år også. Fikk god respons på dem, så det ble noen bestillinger i fjor jul, som jeg lovet å ha ferdig denne julen:) Julemarkeder blir det også i år - så synåla er i sving!

      Hilsen Heidi

      Slett

Hei og velkommen til min blogg! Her finner du litt om mine sømprosjekter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...